دیروز عاشورای سال 1398 به منزل مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی مشرف شدم. جناب حجت الاسلام فاضل کدکنی به دعوت بیت آیت الله گلپایگانی از خوانسار آمده بود و منبر رفت. در میان صحبت‌هایش خطاب به آیت الله صافی گلپایگانی که در مجلس حضور داشتند و همه حضار تأکید کردند که وظیفه دارند مطلبی را مطرح کردند. آفای فاضل کدکنی نقل کرد حدود بیست سال پیش یک بار با مرحوم آیت الله سعیدی کاشمری از مشهد به کاشمر همراه بوده است. ظاهراً به دعوت ایشان برای منبر به کاشمر می‌رفته. در بین راه آیت الله سعیدی کاشمری (ره) به ایشان می‌گوید من متوجه مطلبی شده‌ام که نگران کننده است و از تهران شروع شده و آن این است که برنامه است پای روحانیت را از مجالس سیدالشهداء و مجالس ختم قطع کنند. آقای کدکنی گفت الآن که حدود بیست سال از این ماجرا گذشته می‌بینیم که تا حدودی این اتفاق افتاده و در مجموع در برخی مناطق آمار مجالسی که بدون حضور روحانی برپا می‌شود، بیش از مجالسی است که با حضور روحانی برگذار می‌شود. ایشان از محضر آیت الله صافی گلپایگانی- حفظه الله- درخواست کردند در این خصوص تدبیری اندیشیده شود. 
آنچه آقای فاضل کدکنی از مرحوم آیت الله سعیدی کاشمری نقل کردند، همان مطلبی است که در پست(گام‌های شیطان در مجالس عزاداری امام حسین ع)  گذاشته بودم و این پست در حقیقت تأکیدی بر آن است و باید گفت این خطر جدی است و دود آن مستقیم به چشم مردم خواهد رفت و محرومیت بزرگی برای آن‌ها خواهد بود و دشمن برد بزرگی در این خصوص می‌کند. 
برای حل این مشکل در پست یاد شده پیشنهادهایی مطرح شد و در این پست نیز پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که تدبیری اندیشیده شود، عجالتاً کلیپ‌هایی کوتاه از یک تا مثلاً پنج دقیقه از فرازهای مهم سخنوران روحانی انتخاب شود و در شبکه‌های مجازی پخش شود.